Ekonomika a podnikání

Porvichová Jana

formát: 210 x 297, 112 stran, brožované, hmotnost: 0.30 kg

Učebnice určená pro studijní a nástavbové obory "Podnikání v oboru" je koncipována pro výuku dvou předmětů: Ekonomika podniku a Marketing a management, protože v těchto dvou předmětech se částečně učivo prolíná a částečně na sebe navazuje. Mohou ji ale používat i další nástavbové a studijní obory pro výuku ekonomických předmětů: Ekonomika, Marketing, Management, Podnikání apod. (není vhodná pro učební obory učilišť).

ISBN:978-80-85839-807


Kniha skladem
Běžná cena: 129 Kč
Naše cena: 89 Kč


Učebnice určená pro studijní a nástavbové obory "Podnikání v oboru" je koncipována pro výuku dvou předmětů: Ekonomika podniku a Marketing a management, protože v těchto dvou předmětech se částečně učivo prolíná a částečně na sebe navazuje. Mohou ji ale používat i další nástavbové a studijní obory pro výuku ekonomických předmětů: Ekonomika, Marketing, Management, Podnikání apod. (není vhodná pro učební obory učilišť).

Jednotlivé kapitoly jsou relativně samostatnými celky, proto je možné je studovat samostatně, bez ohledu na to, zda předchozí kapitoly byly již prostudovány. Z tohoto důvodu také řazení kapitol za sebou není provedeno přesně podle osnov nějakého ekonomického předmětu, protože každý učitel si může obsah předmětu přizpůsobit svým potřebám a potřebám mezipředmětové koordinace. Kapitoly jsou řazeny významově do tří částí (Ekonomická teorie, Ekonomická praxe, Podnikání, marketing a management). Proto je také možné začít studovat např.od poslední části.



« Návrat zpět »